Indlæser

Indlæser...

0 varer i kurven.
Forsendelse 0 ,-
Total 0,00 kr.

Du er vigtig

Du er som kunde altafgørende for os. Vi er her kun så længe at du er tilfreds - det er vi helt klar over! Derfor arbejder vi hver dag hårdt for, at du kan være tryg ved vores forretning og tilfreds med vores produkter.

Her kan du læse om, hvordan du køber hos os, vores vilkår og hvordan du skal forholde dig, hvis noget mod forventning går galt med et produkt eller en handel. Derudover er du altid velkommen til at kontakte os, hvis du har et spørgsmål eller kommentarer.

Trustpilot stjerne Trustpilot stjerne Trustpilot stjerne Trustpilot stjerne Trustpilot stjerne 24 Sep

Supergod betjening

Supergod betjening - flot produkt til en meget fornuftig pris - kan varmt anbefales i stedet for mere tvivlsomme sælgere på nettet.
Evan Jensen

Kontakt os

Den sætning vi i Kundeservice oftest hører er; ”Jeg ved jo ikke så meget om computere”. Det er der faktisk ikke nogen grund til at undskylde – for der er meget, at få overblik over. Derfor sidder vi klar til at hjælpe dig videre. Kontakt os endelig!

Send os dine spørgsmål ved at benytte kontaktboksen til højre eller sende os en mail på refurb@refurb.dk. Alle mails besvares indenfor 24 timer.

Skulle du have lyst til at afhente dine varer, så er det muligt mandag-torsdag fra 9-17 (fredag fra 9-15).

Brug for teknisk support?

Henvendelser vedrørende teknisk support eller reklamationer kan sendes til support@refurb.dk. Sørg gerne for at have dit ordrenummer klar.

Kontaktoplysninger

Email: refurb@refurb.dk
Telefon: 7020 3647
Adresse: Hornbjergvej 8
8543 Hornslet
Danmark

Åbningstider

Kundeservice – mandag-torsdag 8-17 (fredag 8-15) Teknisk support – hverdage 9-12 Her kan du se de oftest stillede spørgsmål: https://www.refurb.dk/faq

Har du brug for hjælp?

Følg os

Følg Refurb på Facebook, og få de nyeste updates på produkter, konkurrencer og fantastiske tilbud. Klik her for at se vores Facebook-side.

Tilmed dig vores nyhedsbrev og få særligt gode tilbud.

Virksomhedsoplysninger

CVR nummer: 31 32 68 50

Etableringsår: 2008

Fakturering: faktura@refurb.dk

Kontakt: mail@refurb.dk eller tlf. 7020 3647

Bankoplysninger

Bank: Nordea

Konto: 2211-0749404590

IBAN: DK89 2000 0749404590

SWIFT: NDEADKKK

Din garanti og vilkår

Hos Refurb tilbyder vi samme reklamationsret på vores genbrugte varer, som købeloven foreskriver ved køb af nye varer. Du har altså som standard 14 dages returret og 24 måneders reklamation. Vi vil dog gerne gøre det lidt bedre, så ud over dine rettigheder gennem købeloven, så får du hos Refurb 12 måneders garanti.

Du kan desuden købe en udvidet garantidækning på helt op til 3 år.

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Når du handler på refurb.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret og 14 dages returret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden selvforskyldt skade.

Her kan du se de oftest stillede spørgsmål: https://www.refurb.dk/faq

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Reklamationens art/varighed

Ved en reklamationshenvendelse, laver vores dygtige supportafdeling en vurdering af hvad der skal gøres med maskinen inden den kommer ind til os. Det kan være baseret på din beskrivelse eller at du bliver kontaktet. Du får samtidig et unikt reklamationsnummer – kaldet et RMA nummer. Dette sikrer, at du får behandlet din reklamation hurtigst muligt.

Dette betyder, at detaljerede beskrivelser altid fremskynder processen. Så når du henvender dig med en reklamation, så brug tiden på at beskrive reklamationen så grundigt som muligt. Det hjælper alle.

En reklamationssag vil typisk tage 1-3 uger alt efter sagens specifikke art. Vi arbejder altid så hurtigt vi kan. Dog kan der være sager, hvor vi er nødt til at indhente reservedele, hvilket kan forlænge behandlingstiden. Du kan til enhver tid følge status på din reklamation på refurb.dk ved at benytte dit RMA nummer.

Vi betaler dine fragtomkostninger

Når du ønsker at returnere en vare bedes du først rette henvendelse til os. Udover, at du modtager dit reklamationsnummer, så sender vi dig en retur-label til at sætte på pakken, således at forsendelsen er omkostningsfri for dig.

Varen sendes til / Indleveres hos (9-15):

Refurb ApS
Hornbjergvej 8
8543 Hornslet

Vi har brug for følgende information når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse dit RMA-nummer, samt hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. (Hvis du benytter vores returlabel behøves ingen kvittering).

Hvis din enhed er beskyttet med kode skal du oplyse koden på skrift via email eller i reklamationsformularen.

Info email

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Levering eller afhentning

Fri fragt er en naturlig del af det, at handle med Refurb.

Der er som udgangspunkt 2-3 (hver)dages leveringstid på alle varer. Hvis der forekommer forsinkelser, bestræber vi os på at informere om dette.

Det er under handelsforløbet muligt at vælge blandt flere forsendelsesmuligheder. Det er også muligt at hente varen på Refurbs egen adresse.

Du kan afhente ordrer hos Refurb. Vær dog opmærksom på, at vi skal vide i forvejen, hvis du ønsker at se / prøve en specifik model, da de fleste varer er uklargjorte og derfor ikke står salgsklare på hylderne.

Afhentning kan for det meste foretages inden for et døgn efter bestillingen (på hverdage), men du for direkte besked fra os, når din bestilling er klar til afhentning.

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Refurb ApS
Hornbjergvej 8
8543 Hornslet

CVR-nr.: 31 32 68 50
Mail: salg@refurb.dk
Telefon: 70 20 36 47

(herefter blot kaldet Refurb)

Køb hos Refurb

Der er først indgået en endelig købsaftale med Refurb, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra Refurb.

I tilfælde af forsinkelser, restordre eller udsolgte varer, bestræber vi os på hurtigst muligt at informere dig og fortælle dig, hvad vi kan gøre i sagen.

Prisfejl

Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.

Dine varer vil som udgangspunkt blive leveret med det nødvendige tilbehør for at kunne tage varen i brug.

Alle priser vil som udgangspunkt være inkl. 25% moms og oplyst i danske kroner, medmindre andet står beskrevet. I tilfælde af, at du handler som virksomhed, vil der være produkter, hvor der vil være omvendt momspligt. I så fald vil dette fremgå af din faktura. Den angivne pris ved bestillingstidspunktet vil som udgangspunkt være gældende, medmindre der er tale om en tryk- eller prisfejl.

Refurb gemmer i henhold til lovgivningen informationer om dig som kunde i fem år jf. bogføringsloven af 15. juni 2006.

Refurb gør i den anledning opmærksom på, at computerhardware og -software er særligt komplicerede produkter, og at de produkter, som sælges hos Refurb, hovedsagligt produceres i udlandet.

Køb af maskiner med Windows 10

Der vil som udgangspunkt være installeret en version af Windows 10 på en desktop eller laptop købt hos Refurb, medmindre der er valgt intet operativsystem eller OSX under købsprocessen.

For alle maskiner præinstalleret med software fra Windows 10-familien er følgende gældende:

  • Hvis et produkt med en DirectX 9 klasse grafisk processor (GPU) købes vil den grafiske processor kun supportere DirectX 9. Nogle spil og programmer kan kræve DirectX 10 eller højere for bedre ydelse og grafik. www.windows.com/upgrade kan tjekkes for yderlige detaljer.
  • Nogle Windows 10 Home og Pro features – så som Windows Ink, Windows Hello og Cortana mf. – kræver avanceret hardware og der kan derfor være maskiner, hvor disse features ikke kan udnyttes.
  • Alle produkter fra Windows 10-familien, fx Windows 10 Home, og Windows 10 Professionel, bliver automatisk opdateret. Dette vil altid være slået til, og kan forsage gebyrer fra ISP udbydere alt efter metoden hvorved maskinen er tilsluttet til internettet. Yderligere krav til eller for opdatering kan blive tilføjet med tiden.
  • Den indbyggede Cortana-funktion i Windows 10 er på nuværende tidspunkt ikke tilgængelig udenfor følgende lande:
  • USA, Storbritannien, Australien, Canada, Kina, Frankrig, Indien, Italien, Tyskland, Japan og Spanien.
  • Enhver maskine solgt, der ikke er udstyret med en Intel Skylake eller næste generation silikonebaseret chip, og som er udstyret med en Windows 7, 8 eller 8.1, enten direkte eller i form af en Windows 10 Professionel version, der er downgradet til Windows 7, eller 8.1 Pro, har kun begrænset support fra Microsoft. Mere information om dette kan findes i Microsofts support lifecycle FAQ.

Enhver maskine solgt, der er udstyret med en Intel Skylake eller næste generation silikonebaseret chip, og som er udstyret med en Windows 7, 8 eller 8.1 installation, enten direkte eller i form af en Windows 10 Professionel version, der er downgradet til Windows 7, eller 8.1 Pro, har kun begrænset support fra Microsoft. Mere information om dette kan findes i Microsofts support lifecycle FAQ.

Håndtering af personfølsomme data

Refurb indsamler kun personfølsomme oplysninger, som er nødvendige for at kunne håndtere, producere og levere din ordre samt for at kvalitetssikre din oplevelse på refurb.dk. Vi benytter os dog af tredjeparts systemer til at indsamle anonymiseret statistik til at forbedre købsoplevelsen på Refurb.dk og de eneste, som modtager informationer såsom navn og adresse er vores logistik-partnere og anmeldelses-services. Har du besøgt vores side vil du også kunne støde på vores annoncer på tværs af dine enheder, hvis du er logget ind med din Google-konto. Det betyder, at du kan møde et reklamebanner på din tablet eller mobil, hvis du har besøgt vores hjemmeside via din PC. Læs mere om vores cookiepolitik.

I forbindelse med din ordre indsamler Refurb de i bestillingsflowet indtastede oplysninger – navn, adresse, postnummer, by, telefonnummer og e-mail adresse. Disse informationer benyttes alene ifm. håndteringen af din ordre og gemmes som udgangspunkt kun i fem år efter dit sidste køb. Herefter slettes dine oplysninger automatisk.

Vælger du at oprette en bruger, gemmer vi oplysningerne til din brugerprofil, således at det gør bestillingsprocessen lettere for dig som kunde.

Al dataindsamling og kommunikation mellem server og din browser er underlagt en SSL-kryptering, der skal sikre at al data, der sendes mellem din enhed og Refurbs servere, er krypteret.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Vi gemmer ALDRIG dine betalingsoplysninger som helhed hos Refurb. Al håndtering af kortdata foregår hos ePay, der er Refurbs betalingsgateway. Her håndteres alle betalinger og kortoplysninger efter PCI-standarden.

Personoplysningerne registreres hos Refurb.

Den dataansvarlige er Refurb ApS, Hornbjergvej 8, 8543 Hornslet. Læs mere i vores privatlivspolitik.

Som registreret hos Refurb har du altid ret til at sende os dine indvendinger mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven. Henvendelse i den forbindelse sendes til: privacy@refurb.dk.

Reklamationsret

Som forbruger har man to års reklamationsret i Danmark. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger under alle omstændigheder at reklamationen er berettiget og med fyldestgørende information. Er der yderligere reklamationsret eller garanti, vil det fremgå særskilt af fakturaen.

Du vil som udgangspunkt hos Refurb opleve, at du altid har et års fuld garanti. Det betyder modsat købeloven, at Refurb bære bevisbyrden i det første år i stedet for blot seks måneder. Bemærk at reklamationsretten kun dækker fejl, som var til stede på købstidspunktet.

Skade på produktet, som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten. Herunder hører også ændring af tilført strømstyrke til enhver relevant komponent.

Reklamationsretten dækker ikke fejl på produktet, som skyldes installeret tredjepartssoftware. Test derfor altid om fejlen kan skyldes programmer, drivers, eller andet, som ikke oprindeligt var installeret på produktet. Refurb tester alle varer ved at genskabe den oprindelige konfiguration på dem. Hvis de derefter testes fejlfri, vil det som udgangspunkt udløse en fakturering på timearbejdet. Dog max en time, hvilket vil sige kr. 400 ekskl. moms.

Refurb opfordrer kunden til at tage kopi/backup af samtlige data. Refurb kan ikke gøres ansvarlig for tabte data og andre indirekte følgeskader, som varer solgt af Refurb måtte have skabt, med mindre det følger direkte af dansk lovgivning.

Anvendelse og indberetning af reklamationsret

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter at du har opdaget eventuelle fejl. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

For at opnå den hurtigste behandlingstid anbefaler vi dig at benytte vores online RMA-formular for at opnå den hurtigst mulige betjening.

Varen, som du reklamerer over, skal indsendes i komplet og forsvarlig emballage (helt samme emballage eller tilsvarende den, du modtog varen i). Varen skal yderligere indsendes med RMA-nummer udenpå kassen eller som minimum have vedlagt komplet fejlbeskrivelse, faktura samt kontaktinformationer.
Refurb opfordrer endnu engang kunden til at tage fuld backup eller sikkerhedskopi af samtlige data på varen inden den indsendes, da varen vil blive nulstillet. Refurb kan ikke gøres ansvarlig for tabte data og andre indirekte følgeskader, som varer solgt af Refurb måtte have skabt, med mindre det følger direkte af dansk lovgivning.

Varer der ikke indgår under reklamationsretten og/eller modtages uden forsvarlig emballage, vil blive om-emballeret, og der vil blive opkrævet et beløb svarende til Refurbs udgifter til nødvendig og forsvarlig emballering. I tilfælde af at varen under fragt er blevet beskadiget grundet uforsvarlig emballage vil Refurb som udgangspunkt kun udbedre den konkrete fejl, hvis fejlen ikke er påvirket af den eventuelle fragtskade.
Refurb afholder alle fragtomkostninger, hvis reklamationen er berettiget. Du skal dog kontakte Refurb inden afsendelse – og vi kan dernæst assistere med returlabel, hvor fragten er betalt.

Ved indsendelse af tilbehør, medier og lignende bedes dette informeres gennem RMA-formularen. Hvis udstyr står som medfølgende i RMA-formularen og ikke medsendes vil Refurb rette henvendelse herom.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

14 Dages fuld returret

Jf. forbrugeraftaleloven har du som kunde altid 14 dages fuld returret. Refurb vil afholde dine fragtomkostninger retur forudsat du har kontaktet os inden varen returneres og fået tilsendt et returlabel.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til (indsæt mailadresse) eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Forsvarlig returnering

Følgende betingelser skal overholdes ved returnering af varen:

  1. Ved fortrydelse skal varen overholde den i afsnittet Varens stand – når du sender den retur beskrevne standard – Refurb forbeholder sig retten til at modregne evt. værdiforringelser forholdsmæssigt i den returnerede købesum.
  2. Sammen med returvarerne skal RMA-nummeret eller som minimum faktura vedlægges med en komplet fejlbeskrivelse.

Du er selv ansvarlig for at pakke varen forsvarligt ind. Hvis vi konstaterer at varen har lidt overlast som følge af fejlagtig indpakning, forestår du selv eventuelle værdimæssige nedskrivninger. Hvis fejlen er sket under fragt, er det et anliggende mellem dig som kunde og fragtfirmaet. Vi nægter kun modtagelse af pakken, hvis den har synlige tegn, som indikerer at fragtmanden har forårsaget skaden.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Vi afholder udgiften, hvis du kontakter os og benytter vores returlabel. Du skal dog selv afholde udgifterne, hvis du benytter anden måde at returnere på. Det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Varens stand – når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked, og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale med Refurb.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Fortrydelsesret i erhvervskøb

Der er ikke som udgangspunkt fortrydelsesret i erhvervskøb. Læs yderligere betingelser for erhvervskøb her.

Kompatibilitet med tredjeparts varer eller software

Refurb kan ikke holdes ansvarlig for kompatibilitetsproblemer, som følge af ændringer i en konfiguration af Refurbs sammensatte komponenter. Refurb kan yderligere ikke holdes ansvarlig for eventuelle problemer med printerdrivere, usb-enheder eller lignende, som er leveret af tredjepart.

Fejlfaktuering eller fejl ved forsendelsesoplysning

Hvis kunden oplyser fejlagtige informationer ifm. Købet, vil Refurb som udgangspunkt opkræve kr. 100 for refakturering.

Betaling

Refurb tilbyder en række forskellige valgmuligheder, når det kommer til betaling. Her er de foretrukne betalingsmuligheder:

  • Betalingskort – herunder Dankort, MasterCard, Visa etc.
  • Kontooverførsel – betaler du med kontooverførsel, er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen
  • Paypal – betaler du via PayPal, er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs mere om betingelserne på PayPals hjemmeside
  • Kontant – kun butikssalg
  • Mobile Pay
  • Elektronisk faktura – gælder kun virksomheder med EAN-nummer
  • ViaBill

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse den 20. i hver måned. Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. ViaBill finansierer køb for op til kr. 2.000. Beløb over kr. 2.000. finansieres i samarbejde med SparXpress. Læs mere her: www.viabill.com/kredit.

Bemærk at Refurb kun behandler ordren ved forudgående autorisation eller modtagelse af betaling, medmindre man som virksomhed har fået oprettet en konto med kredit.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Fragt

Når du handler hos Refurb kan du frit vælge, hvordan du vil have sendt din vare. Nedenfor er listen over fragtmuligheder og priser.

GLS PakkeShop – 0-39 kr.
GLS Erhvervslevering – 0-39 kr.
GLS Levering på adresse – 39-49 kr.
PostNord PakkeShop – 0-39 kr.
PostNord Levering på privatadresse – 39-49 kr.

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte salg@refurb.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her: http://ec.europa.eu/odr.

Er du i tvivl eller ønsker at afbestille en ordre

Såfremt der måtte opstå tvivlsspørgsmål, anbefaler Refurb, at du retter henvendelse til Refurb ApS enten telefonisk eller via email, således vi kan løse eventuelle udfordringer på den bedst tænkelige måde.

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 15.05.18.

Standardfortrydelsesformular

Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:
Refurb ApS
Hornbjergvej 8
8543 Hornslet
Tlf.: 70 20 36 47
E-mail: salg@refurb.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:


Bestilt den: ______________________ Modtaget den: ______________________

Forbrugerens navn: ______________________________________________

Forbrugerens adresse: _____________________________________________

Forbrugerens underskrift: ____________________________________ Dato: _______________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

Forsikringsbetingelser til IT-udstyr

Hvis du tilkøber en totalforsikring til dit IT-udstyr (dvs. computere og tablets) gælder der visse betingelser. Hent forsikringsbetingelser her:

Hent forsikringsbetingelser