Indlæser

Indlæser...

Fleksibilitet og individuelle løsninger

Enhver virksomhed, skole eller offentlig samarbejdspartner har individuelle behov. Det har vi respekt for og sætter en ære i at imødekomme. Som totalleverandør af hardwareløsninger tilbyder Refurb en række serviceydelser, der sikrer, at du kommer i mål uanset behovet.

Refurb tilbyder således:

  • Attraktive finansieringsmodeller
  • Onsite og next businessday service
  • Garanti i min. 12 måneder
  • Udvidet- eller Totalforsikringer
  • Take back løsninger
  • White- eller Privatelabel løsninger
  • Nedtagning eller opsætning af driftssetup
  • Datasletning og tilhørende certificering
  • Data- og softwaredeployment
  • Miljø og CSR profilering

Ønsker du yderligere information om hvad Refurb kan tilbyde, så er du velkommen til at kontakte os på telefon 7020 3647

Onsite service next business day

Vi ved hvor vigtigt det er, at dit IT altid er kørende. Hos Refurb oplever vi meget lave reklamationsrater – udstyret er som genbrugt jo reelt testet i brug. Alligevel kan der opstå pludselige udfordringer. Med en Next business day serviceaftale hos Refurb kommer vi ud på din adresse og løser problemet allerede næste dag.

Garanti og forsikringer

Vi tilbyder flere forsikringsprodukter og garantiløsninger. I udgangspunktet har du altid 12 måneders garanti, når du handler med Refurb. Dette kan udvides til 36 måneder og tilføjes en Totalforsikring, så du er dækket uanset, hvad der måtte ske med enheden.

Ring til os for at høre mere om vores forsikringsydelser – 7020 3647

Software som det passer dig

Har din virksomhed brug for særlige funktioner eller preinstallationer af software under deployment?

Refurb er et professionelt deployment- og remarketingcenter. Vi er én ud af to virksomheder i Danmark, der er Microsoft Authorized Refurbisher (MAR). Det betyder, at vi kan håndtere og levere fuldt individualiserede software installationer tilpasset efter behov.

Vi håndterer i dag:

  • Whitelabel løsninger for en række kunder
  • Privatelabel løsninger til forhandlerleddet
  • Unikke pre-installatioenr for større virksomheder
  • Datasletning og geninstallationer

Ring til os om netop din forretnings særlige behov – 7020 3647

Nedtagning og opsætning af drift

Når din virksomhed skal have udskiftet det eksisterende driftssetup, tilbyder Refurb løsninger omkring alt det praktiske.

Vi kan i forbindelse med opkøb af IT tilbyde, at overtage hele processen omkring nedtagning af jeres setup og sikrer hurtigt, sikkert og effektivt udskiftning ved samtidigt køb hos Refurb.

Mulighederne er mange. Fokus er, at din virksomhed oplever minimum af gener ved udskiftning af IT hardware.

Hele forløbet aftales med dig forud, så du har en præcis plan for hvordan nedtagningen eller udskiftningen kommer til at forløbe.

Send os en mail med din forespørgsel, så kontakter vi dig med en løsning.

Send forespørgsel til refurb@refurb.dk

Buy back og sletningsløsninger

Er dit nuværende dritssetup udskiftningsmodent?

Refurb opkøber IT i større partier fra virksomheder, skoler, kommuner og offentlige institutioner. Uanset om dit produkt er erhvervet hos Refurb eller en anden udbyder, så kan vi tilføre værdi til et afskrevet hardwaresetup.

Læs mere om opkøb af IT